Slunečná bude v TV jen jednou týdně😥

Ano, je to tak seriál Slunečná poběží v TV jen jednou týdně a to v úterý. ( Pouze dočasně)
Důvod: Prima se tento týden rozhodla zastavit natáčení seriálu SLUNEČNÁ.
Nějaké díly jsou sice předtočené, ale nikdo bohužel neví jak dlouho bude současná situace v ČR trvat.
Televize Prima by měla v úterý 24.3. vyhodnotit situaci a rozhodne jestli se bude v natáčení pokračovat nebo ještě zatím ne.
Pokud by televize Prima v úterý 24.3 .2020 natáčení seriálu obnovila, tak by pravděpodobně Slunečná běžela v TV opět 2× týdně, tedy v úterý i ve čtvrtek.


Komentáře

  1. Ahoj! Musím se vám s něčím pochlubit. V posledním díle měla Týnka úplně stejné tričko, jako mám já. Já ho sehnala na jedné super webové stránce. Je to eshop second hand a zároveň tržiště s oblečením. Slunečná je můj oblíbený seriál a nejradši mám Týnku, takže mě to moc potěšilo! :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat